|
ET stronka o ET
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/100 Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?
|
Wysłany: Nie 20:13, 05 Mar 2006 Temat postu: Opis do gry F.E.A.R [Interwał 03-C] Zła woda cz.1 |
|
|
"Znajdziesz się w małym pokoju. Idź do drzwi, otwórz je i po metalowym pomoście podejdź do drabiny. Zejdź na dół, a potem jedyną możliwą drogą idź do kolejnego pokoju.
Nie ma w nim nic ciekawego, dlatego skręć w prawo i podążaj korytarzem do sali z pustym kanałem. Zejdź po drabinie na dół i idź w lewo.
Dotrzesz do ciała technika, ma on przy sobie Strzelbę bojową VK-12 oraz dwa Granaty. Wracaj do kanału, po drabinie wejdź na górę i przejdź przez metalowy most. W prawo, a następnie na górę po schodach.
Po metalowym pomoście przejdź do pokoju. W środku znajdziesz na szafkach Pistolet AT-14. Możesz też odsłuchać wiadomości zapisanych na telefonie wiszącym na ścianie. Wracaj do schodów i po zejściu na dół skręć w prawo.
Idź szerokim korytarzem, aż dojdziesz do kolejnego kanału. Idź w prawo, zejdź po drabinie po lewej na dół, a potem idź w lewo z włączoną latarką. Po lewej znajduje się wejście do szybu wentylacyjnego, na końcu którego znajdziesz Wzmacniacz zdrowia. Weź go i wracaj do drabiny. Po wejściu po niej od razu skręć w lewo i idź dalej korytarzem.
Idź przed siebie wzdłuż generatorów. Skręć w prawo, zejdź na dół i do drzwi po lewej. Potem idź przed siebie korytarzem z rurami, aż znajdziesz się w świecie wizji. Musisz iść przed siebie, do drzwi, zza których wydobywają się głosy.
Gdy drzwi znikną, szybko się odwróć i spróbuj zastrzelić demona (demony lecą w twoją stronę i po dotknięciu zabierają ci życie, znikając – szanse że ci się uda są bardzo małe, więc w razie porażki nie przejmuj się). Dojdź do końca korytarza, a z powrotem przeniesiesz się do normalnego świata. Otwórz drzwi i zabierz Apteczkę z półki po prawej."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/100 Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?
|
Wysłany: Nie 20:15, 05 Mar 2006 Temat postu: Opis do gry F.E.A.R [Interwał 03-C] Zła woda cz.2 |
|
|
"Drzwi po lewej są zablokowane, lecz można wyważyć kratkę i wejść do szybu wentylacyjnego. Idź do końca i wyważ kolejną kratkę. Idź do krótkich schodów, zapisz grę i podejdź do trupa na krześle. Nie martw się – nie obudzi się on. Jednak za chwilę zaczną się kłopoty.
Ukryj się za dwiema niebieskimi rurami, jak pokazuje to lewy obrazek i czekaj. Teraz będzie dość trudno. Na chwilę światła zgasną, a zaraz potem wybiegnie kilku żołnierzy. Musisz bardzo uważać, bo nie dość że zostaniesz okrążony, to jeszcze wrogowie znajdować się będą na wyższych pozycjach. Musisz często się wychylać i korzystać ze spowolnienia, a gdy ono się skończy – czekać w spokoju, aż się naładuje z powrotem. Granaty przeciwników nie powinny zadać ci wiele obrażeń, jeśli oczywiście nie będziesz opuszczał swojej pozycji.
Gdy już zabijesz wszystkich (będzie ich około pięciu lub sześciu), wyjdź z ukrycia. Zabierz z jednej skrzynki Apteczkę i Karabin szturmowy G2A2, a z drugiej Lekki pancerz. Jeśli któraś z broni żołnierzy spadła, to ją zabierz (wszyscy byli uzbrojeni w Pistolety maszynowe RPL). Idź do korytarza po lewej. Po drodze zabijesz żołnierza ze Strzelbą bojową VK-12 (jeśli masz spowolnienie, to spokojnie go zaskoczysz i zabijesz).
Zabierz dwie Miny zbliżeniowe z lewej, a potem idź w prawo. Trafisz do pomieszczenia z metalowymi półkami, na jednej z nich leży Apteczka. Uważaj – po prawej kręci się sześciu żołnierzy (trzy Karabiny szturmowe G2A2, jedna Strzelba bojowa VK-12 i dwa Pistolety maszynowe RPL). Pokaż się im – teraz albo wracaj, ukryj się za ścianą, wychylając się czekaj w ukryciu i po kolei zdejmuj nadbiegających przeciwników...
...albo sam zaatakuj, strzelając najpierw w trzęsący się zawór po prawej, co spowoduje duży wybuch. Tak czy inaczej, po zabiciu przeciwników, pozbieraj ich broń i idź do niskich schodów. Po lewej jest przejście, ale na razie je omiń i wejdź po schodach wyżej.
Trafisz do pomieszczenia z niebieskimi butlami. Na skrzynce znajduje się Lekki pancerz. Są stąd dwa wyjścia, lecz ty wróć się do tego, które ominąłeś. Trafisz do sali z ciałem technika i drabiną, po której wejdź na górę.
Przy ciele znajdziesz Pistolet AT-14. Przeskocz przez żółtą barierkę na rurę, odwróć się w lewo i wyłam kratkę. Wejdź do szybu wentylacyjnego, który zaprowadzi cię na rury. Po nich dostaniesz się do małego pomieszczenia z dwiema Zdalnymi bombami i 10 mm HV Penetratorem."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|