|
ET stronka o ET
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/100 Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?
|
Wysłany: Sob 18:51, 04 Mar 2006 Temat postu: Field Ops - opis |
|
|
Field Ops /porucznik/
Tak jest, teraz jesteś tym gościem, jedyna klasa która nie tylko wzywa naloty dywanowe oraz artylerię lornetką czy flarą ale także to że jesteś chodzącym stojakiem z amunicją. Do boju ruszasz z podstawowymi brońmi ale dodatki które masz w zanadrzu sprawiają wróg czuje do ciebie o wiele większy szacunek.
Jako że Field Ops jest klasą opartą na broni dobrze jest być obok kogoś kto obsługuje coś konkretnego, mianowicie klasy żołnierza. Żołnierz jako że koncentruje się najbardziej na zadawaniu obrażeń przeciwnikowi zużywa najwięcej amunicji więc dobrze jest pamiętać o zaopatrywaniu go w nią.
Teraz o wadach i zaletach korzystania z artylerii. Jako że Artyleria jest wzywana przez lornetkę, nie jak Lotnictwo które wymaga by rzucić dla nich flarę, Artyleria jest bronią dalszego zasięgu. Obydwa rodzaje ataku musza być używane na zewnątrz. Walka w pomieszczeniach mocno osłabia nasze możliwości, dobrze jest więc mieć w pobliżu kogoś kto umie lepiej od nas strzelać.
Ogólnie, z możliwością wezwania niszczącej wszystko artylerii która niszczy pojazdy oraz wieksze grupy wrogich wojaków Field Ops najbardziej przydaje się na otwartej przestrzeni. Zarówno Artyleria jak i wezwanie Lotnictwa wymagają pełnego paska mocy więc dobrze jest zaplanować ostrzał. Wraz ze wzrotem umiejętności będziemy mogli rozdawać więcej amunicji czy nawet wykryć od razu przebranego wroga.
Jako że jego zalety poważnie mieszają w szeregach wroga jest on częstym celem wrogich snajperów. Miej to na uwadze gdy stoisz za długo w jakimś miejscu. Dobrze jest mieć wtedy kogoś kto dostrzeże zagrożenie w porę i zacznie ostrzeliwywać wroga. Warto jest celować w miejsca gdzie wróg będzie coś budował, na trasy czołgów bądź tam gdzie po prostu muszą się tłoczyć by przejść dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/100 Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?
|
Wysłany: Sob 18:52, 04 Mar 2006 Temat postu: Field Ops - poziomy |
|
|
Sygnalizacja Artyleryjska
Za każde zebrane pudełko amunicji dostajemy 1XP, za każdego przeciwnika zabitego nalotem dywanowym 3XP, artylerią 4XP oraz 5XP za zniszczenie celu którymkolwiek z nich.
Sygnalizacja poziom 1: Ulepszone zapasy
Twoja wydajnośc bojowa daje ci dostęp do ulepszonych zapasów, każdy pakunek amunicji będzie zawierał dodatkowy magazynek oraz będzie zużywał jedynie 15% zamiast 25% paska mocy
Sygnalizacja poziom 2: Ulepszona sygnalizacja
Twoje doświadczenie pozwala ci wzywać częsciej wsparcie. Podczas wezwania Lotnictwa czy Artylerii zużywasz jedynie 2/3 paska mocy
Sygnalizacja poziom 3: Ulepszone powietrzne i naziemne wsparcie
Ataki Artylerii i Lotnictwa trwają 2 razy dłużej zadając tym samym 2 razy więcej obrażeń
Sygnalizacja poziom 4: Rozpoznanie Wroga
twoje doświadczenie obserwacyjne potrafi ci zidentyfikować przebranego szpiega i podać jego koordynaty innym członkom drużyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|