Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/100 Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?
|
Wysłany: Sob 19:00, 04 Mar 2006 Temat postu: Medic - Medyk - opis |
|
|
Zaczynając, Medyk jest prawdopodobnie najmniej wszechstronną i najgorzej wyposażoną klasą w Enemy Territory. Zaczynamy z Thompsonem lub MP40 i tylko jednym magazynkiem, jednym granatem, ośmioma surowicami oraz apteczkami. Wydaje się wiec oczywiste, że medyk nie jest zawodnikiem do rzutu na pierwszą linię ognia. Ich główna siła tkwi w utrzymywaniu oddziału przy życiu, w stanie gotowości do walki a surowica pomaga nawet wskrzeszać świeżo "zabitych".
Dwie unikalne umiejętności Medyka to Apteczki i Surowica. Apteczka to pakunek którego zebranie dodaje nam 20 punktów HP i początkowo wyrzucenie jej zabiera 25% praska mocy Medyka, Kiedy drugi poziom Pierwszej Pomocy jest osiągnięty wyrzucenie Apteczki zabiera jedynie 15% paska mocy, pozwalając Medykowi leczyć więcej żołnierzy w tym samym czasie
Surowica służy do wskrzerzania poległych. Kiedy Towarzysz broni zginie nad jego ciałem pojawi się czerwona ikona. Kiedy widzimy tą ikonę ze strzykawką wybieramy surowicę z inwentarza i klawiszem Fire wbijamy ją w ciało poległego. Ikona ta zniknie gdy gracz zdecyduje się nie czekać na pomoc i ruszyć wraz z falą nowego respawnu lub po prostu dozna pośmiertnie dodatkowe obrażenia więc trzeba do nich docierać jak najszybciej. Ikonę surowicy widać też na kompasie w prawym górnym rogu ekranu co pomaga w zlokalizowaniu rannych.
Dobry Medyk będzie dość często ostrzeliwany lecz nie powinien być nigdy w pierwszej linii natarcia. Lepiej jest stać z tyłu i gdy ktoś polegnie pośpieszyć mu z pomocą oraz rozrzucać Apteczki pod nogi walczących by leczyć ich w trakcie walki. Wbieganie pod ostrzał jedynie ze strzykawką w ręku może być niebezpieczne ale może odwrócić losy bitwy i dodać nam więcej cennego doświadczenia. Trzeba pamiętać też ze martwy Medyk to zły Medyk i leczyć się jak najczęściej się da by zawsze móc wejść pod ogien nie ryzykując od razu utraty życia.
Medyk zdobywa doświadczenie oraz stopnie wojskowe bardzo szybko gdy walczy w pierwszym szeregu. Pierwsza pomoc jest jednych z ważniejszych pomocnych rzeczy w grze. Pomoc w postaci dodatkowego magazynka i granatu, zmniejszonego kosztu paska mocy do dysponowania Apteczkami, pełne wskrzeszanie oraz Surowica z adrenaliny pozwalają lepiej leczyć naszych współtowarzyszy. Surowica z adrenaliny zasługuje na szersze omówienie, daje nam 10 sekund podczas których nasz pasek staminy nie będzie się zmniejszał oraz 50% obrażeń od każdego ataku. Zmysł Bojowy i Lekkie bronie to kolejne z atutów które szybko rozwijają się u Medyka.
Samoleczenie u medyka jest też pomocne w obsłudze ciężkich karabinów maszynowych gdzie nie odrywając wzroku od pola ostrzału następuje samoleczenie się, wolno ale skutecznie pomagając nam dłużej utrzymać pozycję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/100 Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?
|
Wysłany: Sob 19:01, 04 Mar 2006 Temat postu: Medic - Medyk - poziomy |
|
|
Pierwsza pomoc
Medyk otrzymuje 1 punkt XP za każdą Apteczkę którą kogoś uleczy oraz 4 punkty XP za każde wskrzeszenie surowicą.
Pierwsza Pomoc poziom 1: Amunicja dla Medyka
Medyk otrzymuje dodatkowy magazynek oraz granat na podstawowe wyposażenie.
Pierwsza Pomoc poziom 2: Ulepszone Zapasy
Dodatkowe 2 surowice, rzucenie Apteczki zabiera jedynie 15% paska mocy zamiast 25%
Pierwsza Pomoc poziom 3: Pełne Wskrzeszanie
Surowica wskrzesza teraz do pełnego poziomu zdrowia
Pierwsza Pomoc poziom 4: Adrenalina
DOdatkowa strzykawka do zaplikowania samemu sobie, blokuje na 10 sekund zużycie paska staminy oraz obniża wartość otrzymywanych obrażeń jakiegokolwiek rodzaju o 50%. Idealna by szybko pobiec pod ostry ostrzał i wskrzesić swoją druzynę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|