Autor Wiadomość
Maciekj
PostWysłany: Sob 18:49, 04 Mar 2006    Temat postu: Covert Ops - Poziomy

Szpiegostwo

Kazdy Covert Ops otrzymuje 5XP za zabicie strzałem w głowę, 3XP za zabicie strzałem w korpus lub inną częśc ciała, 3XP za wykrycie każdej miny oraz 5XP za przebranie się we wrogi mundur, 5XP za zabicie ładunkiem radiodetonacyjnym i 7XP za zniszczenie nim celu.

Szpiegostwo poziom 1: ulepszone korzystanie z amunicji do broni z lunetą

Każdy pakunek z amunicją od Field Opsa zawiera jeden dodatkowy magazynek do twojej broni z Lunetą

Szpiegostwo poziom 2: Ulepszone sabotowanie i dezorientacja przaciwnika

twoje doświadczenie pozwala ci używać Ładunków radiodetonacyjnych i granatów dymnych częściej jako ze ich uzycie zajmuje o 1/3 mniej paska mocy

Szpiegostwo poziom 3: Kontrola oddechu

Twoje umiejętności w obsługi broni snajperskiej redukuje odrzut i kołysanie broni podczas celowania o 50%

Szpiegostwo poziom 4: Zabójca

twoje umiejętności w posługiwaniu się nożem pozwalają ci zabić wroga jednym tylko pchnięciem w plecy
Maciekj
PostWysłany: Sob 18:47, 04 Mar 2006    Temat postu: Covert Ops - Opis

http://www.enemyterritory.pl/images/upload/covertops.klasy.gif

COvert Ops

Grając Covert Opsem, najnowszą klasą w Wolfensteinie ET musimy mieć nowy pomysł na grę. Jest to najlepiej wyposażona klasa do taktyk samodzielnych. Biegania samopasem, bez ogniowego wsparcia.

Bronie które możesz wybrać są brońmi służącymi do zabijania cichego, szybkiego i celnego. Wyciszony Pistolet oraz do wyboru M1S Garand z tłumikiem lub K43, automatyczny FG42 z lunetą lub szybkostrzelny i wyciszony Sten MkII S tworzą zabójczy arsenał dla iście szpiegowskiej rozgrywki. Połączyć to z dymnymi granatami oraz pakunkami radiodetonacyjnymi i granatami i mamy prawdziwą samobieżną demolkę w mundurze(nie zawsze swoim).

Dobrze uzywany Covert Ops jest niezastąpioną podporą druzyny, pozwala on dostawać się w miejsca gdzie dostęp czasem gwarantowałby jedynie czołg lub porzadny ładunek dynamitu

Pierwszą rzeczą do opanowania przez Covert Opsa jest waga informacji jakie może zbierać dla druzyny, wszystkich przeciwników ktorych widzi Covert Ops jego kompani moga zobaczyć na swojej mapie Dowodzenia, używając lornetki Covert Ops może wykrywać wrogie miny poprzez trzymanie na pozycji lornetki tak długo aż nie pojawi się chorągiewka. Niweczy to skutecznie wrogie wysiłki by zwabiać nas w pułapki i pola minowe.

Covert Ops posiada też umiejętność przebierania się we wrogie mundury zdjęte z zabitych przez niego, bądz jego współtowarzyszy, nieprzyjaciół. Wrogowie widzą nas wtedy z daleka jako żołnierzy którym zdjeliśmy mundury a z bliska nie widzą naszego imienia, lecz wtedy może już być dla nich za późno. Wraz z mundurem Covert Ops kradnie klucze które umożliwiają otwieranie drzwi drużynowych i dostawanie się do miejsc gdzie mogą się dostać tylko przeciwnicy.

Ładunek radiodetonacyjny pomaga szybko i skutecznie unieszkodliwić wrogi command post lub generator sterujący drzwiami, do jego podłożenia potrzebny jest pełny pasek mocy, podkładamy pakunek, oddalamy się na odległość taką by lampka w detonatorze świeciła się jeszcze na zielono i wysadzamy cel, czasem dobrze jest go podłozyć jako broń przeciwpiechotną, np w miejscu gdzie wrogowie często musza się tłoczyć, w przejściach lub korytarzach

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group