Autor Wiadomość
Maciekj
PostWysłany: Sob 19:01, 04 Mar 2006    Temat postu: Medic - Medyk - poziomy

Pierwsza pomoc

Medyk otrzymuje 1 punkt XP za każdą Apteczkę którą kogoś uleczy oraz 4 punkty XP za każde wskrzeszenie surowicą.

Pierwsza Pomoc poziom 1: Amunicja dla Medyka

Medyk otrzymuje dodatkowy magazynek oraz granat na podstawowe wyposażenie.

Pierwsza Pomoc poziom 2: Ulepszone Zapasy

Dodatkowe 2 surowice, rzucenie Apteczki zabiera jedynie 15% paska mocy zamiast 25%

Pierwsza Pomoc poziom 3: Pełne Wskrzeszanie

Surowica wskrzesza teraz do pełnego poziomu zdrowia

Pierwsza Pomoc poziom 4: Adrenalina

DOdatkowa strzykawka do zaplikowania samemu sobie, blokuje na 10 sekund zużycie paska staminy oraz obniża wartość otrzymywanych obrażeń jakiegokolwiek rodzaju o 50%. Idealna by szybko pobiec pod ostry ostrzał i wskrzesić swoją druzynę.
Maciekj
PostWysłany: Sob 19:00, 04 Mar 2006    Temat postu: Medic - Medyk - opis

Zaczynając, Medyk jest prawdopodobnie najmniej wszechstronną i najgorzej wyposażoną klasą w Enemy Territory. Zaczynamy z Thompsonem lub MP40 i tylko jednym magazynkiem, jednym granatem, ośmioma surowicami oraz apteczkami. Wydaje się wiec oczywiste, że medyk nie jest zawodnikiem do rzutu na pierwszą linię ognia. Ich główna siła tkwi w utrzymywaniu oddziału przy życiu, w stanie gotowości do walki a surowica pomaga nawet wskrzeszać świeżo "zabitych".

Dwie unikalne umiejętności Medyka to Apteczki i Surowica. Apteczka to pakunek którego zebranie dodaje nam 20 punktów HP i początkowo wyrzucenie jej zabiera 25% praska mocy Medyka, Kiedy drugi poziom Pierwszej Pomocy jest osiągnięty wyrzucenie Apteczki zabiera jedynie 15% paska mocy, pozwalając Medykowi leczyć więcej żołnierzy w tym samym czasie

Surowica służy do wskrzerzania poległych. Kiedy Towarzysz broni zginie nad jego ciałem pojawi się czerwona ikona. Kiedy widzimy tą ikonę ze strzykawką wybieramy surowicę z inwentarza i klawiszem Fire wbijamy ją w ciało poległego. Ikona ta zniknie gdy gracz zdecyduje się nie czekać na pomoc i ruszyć wraz z falą nowego respawnu lub po prostu dozna pośmiertnie dodatkowe obrażenia więc trzeba do nich docierać jak najszybciej. Ikonę surowicy widać też na kompasie w prawym górnym rogu ekranu co pomaga w zlokalizowaniu rannych.

Dobry Medyk będzie dość często ostrzeliwany lecz nie powinien być nigdy w pierwszej linii natarcia. Lepiej jest stać z tyłu i gdy ktoś polegnie pośpieszyć mu z pomocą oraz rozrzucać Apteczki pod nogi walczących by leczyć ich w trakcie walki. Wbieganie pod ostrzał jedynie ze strzykawką w ręku może być niebezpieczne ale może odwrócić losy bitwy i dodać nam więcej cennego doświadczenia. Trzeba pamiętać też ze martwy Medyk to zły Medyk i leczyć się jak najczęściej się da by zawsze móc wejść pod ogien nie ryzykując od razu utraty życia.

Medyk zdobywa doświadczenie oraz stopnie wojskowe bardzo szybko gdy walczy w pierwszym szeregu. Pierwsza pomoc jest jednych z ważniejszych pomocnych rzeczy w grze. Pomoc w postaci dodatkowego magazynka i granatu, zmniejszonego kosztu paska mocy do dysponowania Apteczkami, pełne wskrzeszanie oraz Surowica z adrenaliny pozwalają lepiej leczyć naszych współtowarzyszy. Surowica z adrenaliny zasługuje na szersze omówienie, daje nam 10 sekund podczas których nasz pasek staminy nie będzie się zmniejszał oraz 50% obrażeń od każdego ataku. Zmysł Bojowy i Lekkie bronie to kolejne z atutów które szybko rozwijają się u Medyka.

Samoleczenie u medyka jest też pomocne w obsłudze ciężkich karabinów maszynowych gdzie nie odrywając wzroku od pola ostrzału następuje samoleczenie się, wolno ale skutecznie pomagając nam dłużej utrzymać pozycję.

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group