Maciekj |
Wysłany: Nie 17:23, 05 Mar 2006 Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 01] Punkt początkowy cz.2 |
|
"Skręć w prawo. Drzwi przed tobą się zamkną, lecz otwórz je ponownie. Trafisz do większego pokoju. Nieważne czy wybierzesz wejście po prawej czy przez pokój po lewej.
Obie drogi prowadzą do zamkniętych na kłódkę drzwi. Musisz wycelować w nią i strzelić. Droga stanie otworem – otwórz drzwi, a następnie skorzystaj ze schodów. Potem idź jedyną możliwą drogą do podwójnych drzwi. Drzwi są zamknięte, lecz po chwili przybiegnie Jankowski i usunie przeszkodę blokującą drzwi.
CEL: Zlokalizuj i unieszkodliw Paxtona Fettela
Otwórz je i wejdź do korytarza. Twój kolega wyważy kolejne drzwi. Po chwili obraz się zmieni, a ty zaczniesz słyszeć dziwne głosy. Gdy wejdziesz za Jankowskim okaże się, że agent zniknął... Teraz masz do wyboru albo drogę przez drzwi po lewej, albo przez dziurę w ścianie po prawej. Obie zaprowadzą cię w to samo miejsce – do pokoju z trupem ma krześle. Jankowski pojawi się znowu, a ty dostaniesz kolejny cel misji.
CEL: Przeszukaj okolicę
Idź do drzwi za krzesłem i wejdź po schodach. Otwórz drzwi – wejdziesz na dach. Podążaj przed siebie, a potem w lewo, do kolejnych lekko uchylonych drzwi. Otwórz je i wejdź do środka.
Skręć w prawo, potem w lewo. Idź wzdłuż okien, a następnie skręć w lewo. Jedyną możliwą drogą dotrzesz do drzwi na kolejną część dachu. Otwórz je i wyjdź na zewnątrz.
Skręć w prawo i idź w miejsce widoczne na prawym obrazku. Po chwili pojawi się Paxton Fettel i uderzy cię. Po krótkiej rozmowie i przebudzeniu dostaniesz kolejny cel misji.
CEL: Wróć do oddziału
Nic prostszego, po prostu wróć się tą samą drogą do pary agentów F.E.A.R. Jeśli chcesz usłyszeć do końca ich rozmowę, to poczekaj na schodach – będą mówić o tobie. Gdy do nich dołączysz, przejdziesz do następnego poziomu." |
|
Maciekj |
Wysłany: Nie 17:21, 05 Mar 2006 Temat postu: Opis gry F.E.A.R [Interwał 01] Punkt początkowy cz.1 |
|
"CEL: Znajdź miejsce pobytu Paxtona Fettela
Po tym, jak wysiądziesz z samochodu, idź prosto, a potem skręć w prawo. Dojdziesz do drewnianego płotu. Podejdź do desek i – po kolei w nie celując – zniszcz je uderzeniami kolby (domyślnie – prawy przycisk myszy).
Przejdź przez wejście, które utworzyłeś i skręć w lewo. Idź na koniec placu, a gdy miniesz płonącą metalową beczkę, skręć w prawo. Zauważysz drzwi, do których podejdź. Otwórz je i wejdź do środka.
Skręć w lewo, potem w prawo i jeszcze raz w prawo. Dojdziesz do ciemnego pokoju, w którym włącz latarkę. Omiń metalowe półki – dojdziesz do drzwi, które otworzą się dość nietypowo. Trafisz w ten sposób do recepcji. Dostaniesz nowy cel misji.
CEL: Spotkaj się z Jankowskim
W ubikacji po lewej stronie nie ma nic ciekawego. Zbadaj natomiast dwa połączone ze sobą pokoje po prawej. W tym dalszym znajdziesz na stole świecący na niebiesko Wzmacniacz zdrowia, leżący na stole. Jest widoczny na prawym obrazku.
Dopiero potem wróć się do recepcji, wejdź na schody i otwórz podwójne drzwi. Kolejne są zablokowane, musisz więc skręcić w lewo i iść korytarzem. Dojdziesz do stołu widocznego na prawym obrazku. Przeskocz przez stół. Drzwi po lewej są również zablokowane, dlatego podążaj dalej korytarzem i skręć w prawo.
Idź przed siebie, aż dojdziesz do pokoju. Wejdź do niego i zbliż się do widocznych na prawym obrazku desek. Musisz kucnąć, by przejść dalej." |
|