Maciekj
A mnie nie zabijecie bo ja gram z kodami
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/100 Skąd: Admin wpadł na taki super pomysł założenia tego forum ?
|
Wysłany: Sob 19:06, 04 Mar 2006 Temat postu: Rangi i umiejętności |
|
|
Rangi i umiejętności
Jako pierwszy shooter FPP Online, Enemy Territory nagradza graczy odznaczeniami i dodaje im zdolności. Każda z klas w Enemy Territory ma swoje własne, specyficzne umiejętności i możliwosći, oraz dwie ogólne zdolnośći dostępne dla każdej klasy: Light Weapons (Bronie Lekkie) i Battle Sense (Zmysł Bojowy). Używanie podstawowych umiejętności dla każdej z klas (np. pierwsza pomoc dla medyków) owocuje we wzroście punktów doświadczenia (XP) i dodaje nam promocje na kolejnych poziomach doświadczenia.
Umiejętności Zmysłu Bojowego, Broni Lekkiej gracza pokazana jest w dolnym lewym rogu ekranu. Każda ze zdolności ma cztery poziomy. Na każdym z tych poziomów gracz dostaje specyficzne odznaczenie.
Ulepszenie poziomu w ogólnym i specyficznym dla każdej z klas gracza, nagradzane jest promocją kolejnymi rangami. Rangi w Enemy Territory są w skali od Szeregowego aż po Generała (i odpowiednie dla odznaczeń Niemieckich). Rangi pokazane są na hełmie gracza i widoczne są one dla każdego gracza. Stopień jest widocznym ostrzeżeniem o stopniu i umiejętnościa danego gracza, dla gracza z drużyny przeciwnej. Najlepszy gracz odznaczany jest medalem na końcu każdej rundy.
1. Bronie Lekkie
Ta umiejętność zwiększa się u każdego bez zależnie od klasy i rangi. Rozwija się ona poprzez zabicie małą bronią lub karabinkami bez możliwości przybliżania. Gracz dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś granatem, strzałem w nogi lub w korpus i 5 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś strzałem w głowę.
Poziom 1 Broni Lekkich: Ulepszona używanie of Amunicji dla broni Lekkich
Kiedy spowrotem się odrodzisz, dostaniesz jeszcze jeden magazynek extra.
Poziom 2 Broni Lekkich: Szybsze przeładowywanie
Masz możliwość przeładowywania broni o 35% szybciej.
Poziom 3 Broni Lekkich: Ulepszona obsługa Bronią Lekką
Twoje doświadczenie z pola walki pozwala ci obsługiwać broń z większą precyzją; Odrzut karabinu zmniejsza się o 35%, podczas gdy odrzut pistoletu, aż o połowę.
Poziom 4 Broni Lekkich: Sprawność dla obsługi dwóch pistoletów
Twoja broń jednoręczna ma opcje zmiany na broń dwu ręczną.
Zmysł Bojowy
Zmysł Bojowy jest to umiejętność nagradzana za przetrwanie w walce poprzez zwiekszeniem poziomu walecznosci.
przetrwanie w walce nagradzane jest zwiekszeniem poziomu tej umiejętności. Gracz nie zyskuje nic jeśli przez 30 sekund nie będzie w stanie tzw. "Chłodnym" tzn. nie uczestnicząc aktywnie w walce . Za każde 30 sekund w trybie tzw "Rozgrzanym" (kiedy zadajesz niewielkie obrażenia) uzyskasz 2 pkt. doświadczenia (XP), 5 pkt. doświadczenia (XP) uzyskujesz za 30 sekund w tzw. trybie "Ciepłym" (kiedy zadajesz i doznajesz obrażenia) i 8 pkt. doświadczenia (XP) w tzw trybie "Gorącym" (zabijając i doznając obrażenia).
Zmysł Bojowy Poziom 1: Przydział lornetki
Poziom pierwszy daje możliwość lepszego zorientowania się w pozycji wroga dzięki otrzymanej lornetce.
Zmys Bojowy Poziom 2: Ulepszona kondycja fizyczna
Na tym poziomie nasz pasek staminy będzie ładował sie z przyspieszeniem o 160%.
Zmysł Bojowy Poziom 3: Ulepszone zdrowie
Jako zatwardziały weteran, twoja ekspertyza w ocenie sytuacji w walce pozwala ci zwiększyć ilość punktów życia o 15.
Zmysł Bojowy Poziom 4: Zdolność wykrywania pułapek
Nawet jeśli nie jesteś szpiegiem, będziesz w stanie odkryć miny wroga dzięki lornetce. Jeśli jesteśmy w odpowiedziej odległości od miny, ukaże się ona jako przejrzysty zarys. Jednak, jeśli nie jesteś szpiegiem nie będziesz mógł znalezionych min zaznaczyć na mapie.
Bronie ciężkie
Ten typ doświadczenia nagradza graczy za zabijanie przeciwnka z Broni Ciężkiej. Gracz dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie ze stanowiska karabinu maszynowego. Zołnierz (Soldier) dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie z przenośnego karabinu MG42, Miotacza ognia, Panzerfaustu czy moździerza. Dostaniesz 3 pkt. doświadczenia (XP) nie zależnie czy zabijesz wroga poprzez odrzut od eksplodującego pocisku czy też poprzez bezpośrednie trafienie.
Bronie ciężkie Poziom 1: Ulepszone umiejętności balistyczne
Twoje doświadczenie bojowe pozwala ci lepiej wykorzystywać amunicję. Wystrzelenie pocisku z Panzerfaust'a czy z Moździerza odbierze ci 1/3 mnie z paska mocy niż poprzednio.
Bronie ciężkie Poziom 2: Wprawa w Broniach Ciężkich
Twoja wiedza techniczna na temat broni pozwala ci na używanie rozstawionego lub przenośnego karabinu maszynowego tak, aby przegrzewał się dwa razy wolniej niż normalnie..
Bronie ciężkie Poziom 3: Ulepszona sprawność
Dźwigasz ciężki sprzęt po całym polu bitwy przez tak długi czas, że twoja szybkość poruszania się z tego typu brońmi zwiększyła się. Ciągle będziesz chodził wolniej kiedy np. będziesz korzystał z miotacza ognia, ale kiedy będziesz nosić wszystkie bronie z kategorii ciężkich twoja szybkość zwiększy się znacznie.
Bronie ciężkie Poziom 4: Ulepszona obsługa broni
Twoje zdolnośći jako totalnego niszczyciela, pozwalają ci trzymać przy sobie dodatkową broń dwuręczną, znaczy to że w miejscu na pistolet możesz wybrać MP40/Thompsona i walczyć z PF i SMG zamiast z PF i Pistoletem.
Pierwsza Pomoc
Jest to umiejętność dostępna dla Sanitariusza (Medic), która nagradza gracza za leczanie i ożywianie kolegów z drużyny. Sanitariusz dostaje 1 pkt. doświadczenia (XP) za każym razem, jeśli uleczy kogoś poprzez apteczke i 4 pkt. doświadczenia za każdym razem kiedy kogoś ożywi kogoś poprzez strzykawke.
Pierwsza pomoc poziom 1: Amunicja dla sanitariusza
Sanitariusz otrzymuje extra magazynek do broni i dodatkowy granat do swojego podstawowego ekwipunku.
Pierwsza pomoc poziom 2: Ulepszony zasób ekwipunku
2 dodatkowe strzykawki, rzucenie apteczki zabiera teraz jedynie 15% z paska mocy zamiast 25%
Pierwsza pomoc poziom 3: Pełne ożywienie
Strzykawka przywraca teraz uzdrawianemu pełne życie.
Pierwsza pomoc poziom 4: Zastrzyk Adrenaliny
Aby zaaplikować adrenaline naciśnij dwukrotnie na przycisk BRONI SPECJALNEJ 1 (standardowo 5) a potem nacisnij przycisk FIRE (standardowo LPM) aby zaaplikowac dawkę adrenaliny. Dzięki zastrzykowi adrenaliny uzyskasz dodatkowe pkt. życia i staminy. Na 10 sekund będziesz otrzymywał tylko połowę uszkodzeń, a twój pasek staminy nie zmiejszy się nawet podczas biegania sprintem. To pozwoli ci wedrzeć się nawet do mocno strzeżonych miejsc co może mieć kluczowe znaczenie dla przebiegu misji.
Inżynieria Bojowa
Jest to umiejętność dostępna dla Inżyniera (Engineer), która nagradza gracza za konstruowanie i niszczenie celów i za używanie materiałów wybuchowych. Inżynier dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za naprawianie pojazu lub stanowiska karabinu maszynowego. Uzyskują także pkt. doświadczenia za konstruowanie lub niszczenie celów: 5 pkt. doświadczenia (XP) za akcje, która zabiera 50% pasku mocy, czyli np. naprawa stanowiska karabinu maszynowego, 7.5 pkt. za akcje, która odbiera 100% paska mocy, czyli np. naprawa czołgu i aż 10 pkt. doświadczenia (XP) za zniszczenie celu. Inżynier także dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie poprzez karabin z wyrzutnią granatów, 4 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie kogoś poprzez minę, także 4 pkt. za rozbrojenie miny wroga i 6 pkt. za rozbrojenie dynamitu wroga.
Inżynieria Bojowa Poziom 1: Ulepszone używanie amunicji wybuchowej
Ekwipunek zawiera dodatkowy magazynek do karabinu z wyrzutnią granatów i 4 dodatkowe granaty ręczne.
Inżynieria Bojowa Poziom 2: Ulepszona sprawność
Doświadczenie z obsługą materiałów wybuchowych podczas walki pozwala Inżynierowi uzbrajać/rozbrajać miny i dynamity pół raza szybciej.
Inżynieria Bojowa Poziom 3: Ulepszone konstruowanie i niszczenie
Specjalistyczna wiedza jako zasłużonego Inżyniera pozwala uzbrajać miny i dynamit używając 1/3 paska mocy mniej.
Inżynieria Bojowa Poziom 4: Specjalna kamizelka kuloodporna
Tylko najwlepsi eksperci inżynierii, którzy udowodnili swój fach na polu bitwy dostają tą specjalną kamizelkę przeciwodłamkową, dzięki której gracz otrzymuje 50% mniej obrażeń od eksplozji niż normalnie.
Sygnalizacja
Jest to umiejętność dostępna dla Field Opsa, która nagradza gracza za zabijanie przeciwników i niszczenie wrogich celów atakami artyleryjskimi i powietrznymi, oraz za zaopatrywanie kolegów z drużyny paczkami z amunicją. Field Ops dostaje 1 pkt. doświadczenia (XP) za podanie koledze z drużyny paczki z amunicją. 3 pkt. doświadczenia (XP) dostanie za każde zabicie wroga nalotem powietrznym, 4 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie atakiem artyleryjskim i 5 pkt. doświadczenia (XP) za zniszczenie celu przez nalot powietrzny lub atak artyleryjski.
Sygnalizacja Poziom 1: Ulepszony zasób ekwipunku
Twoja logika użyta na polu bitwy daje ci dostęp do ulepszonego ekwipunku. Każdy pakunek z amunicją, który rozdajesz zawiera dodatkowo jeden magazynek i odbiera ci nie 25% z paska mocy, a 15%.
Sygnalizacja Poziom 2: Ulepszona Sygnalizacja
Twoje doświadczenie uzyskane jako sygnalizatora dla wsparć powietrznych ulepszyła wydajność nalotów. Przywołując artylierie lub nalot powietrzny zużywasz jedynie 2/3 twoje paska mocy, co pozwala ci na przywoływanie nalotów o wiele częściej.
Sygnalizacja Poziom 3: Ulepszone wsparcie naziemne i z powietrza
Dzięki twojej świetnej ekspertyzie co do identyfikacja kluczowych celów przeciwnika, wsporcie powietrzne przysyła teraz dwie jednostki które zrzucają 2 razy więcej bomb lub artyleria prowadzi ostrzał 2 razy dłużej.
Sygnalizacja Poziom 4: Rozpoznawanie wrogich jednostek
Twoje doświadczenie jako obserwator pozwala ci teraz demaskować wrogich szpiegów. Najeżdżając celownikien na przebranego przeciwnika ukaże komunikat że jest to wróg i zaznaczy to na mapie dostępnej dla całej drużyny.
Szpiegostwo
Jest to umiejętność dostępna dla szpiega (Covert Ops), która nagradza gracza za zwiad, zbieranie informacji z pola bitwy, sabotaż i używanie broni z celownikiem optycznym. KAŻDY gracz dostaje 5 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie poprzez strzał w głowę, 3 pkt. doświadczenia (XP) za zabicie poprzez strzał w każdą inną część ciała. Sszpieg dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) za odkrycie każdej miny i 5 pkt. doświadczenia (XP) za przebranie się w mundur wroga. Za zabicie wroga ładunkiem sterowanym radiowo uzyskasz 5 pkt. doświadczenia (XP) i 7 pkt. doświadczenia (XP) za zniszczenie celu tym, że ładunkiem.
Szpiegostwo Poziom 1: Ulepszone używanie amunicji do broni z celownikiem optycznym
Każdy paczka z amunicją zawiera dodatkowy jeden magazynek dla broni z celownikiem optycznym.
Szpiegostwo Poziom Level 2: Ulepszony sabotaż
Twoja ekspertyza pozwala ci używać ładunków sterowanych radiowo i granatów dymnych o wiele częściej: zużycie paska mocy zmiejsza się o 1/3.
Szpiegostwo Poziom Level 3: Kontrolowanie oddechu
Twoje zdolności w obsłudze broni snajperskiej zmniejszają o 50% kołysanie się i skakanie celownika podczas przybliżenia.
Szpiegostwo Poziom Level 4: Zabójca
Twoja ekspertyza w obsłudze broni białej pozwala ci zabić przeciwnika jednym pchnięciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|